Friday, January 05, 2007

2 Egg 1 Roti...

今天只是开学的第二天,但是我总觉得好像过了两个月似的...
最近总感得不三不四, 不知道是因为什么...
一下是胃酸过多,肠胃不舒服...
另一下则是全身无力,提不起精神来...
看来我只好暂时戒一戒酒先,养好身子,过些时后再继续喝...
虽然很秦兴我有一群好朋友,总是劝我,烦我,说别喝酒了,但是我还是执迷不悟...
毕竟,究竟有几多人真正知道和明白我正在希望和渴望着什么...
一个真正明白我的知己还真难找...

看来人生道路里,不管是求学或是爱情方面,都一定会遇上挫折...

2 MoOeD~!!

At 8:12 pm, January 05, 2007, Anonymous Anonymous said...

eh, life is full of ups and downs. drinking may allow you to drown your sorrows, but does it help you solve your troubles? don't drink anymore la. it's bad for your stomach and liver. take care k. =) -qy

 
At 9:27 pm, January 05, 2007, Blogger CoW g0eS Mo0 m0o~! said...

QY> eh the stomach and liver spoilt liao i think. oh well.
anyway it doesn't solve my trouble, but neither does it cause more oso mah.
"if it's not broken, dun need to fix mah"... =P

 

Post a Comment

<< Home